Skuteczne plastry rozgrzewające

Uciążliwy ból pleców oraz kręgosłupa nie jest tylko dolegliwością osób starszych. Jest to przypadłość, która dokucza również ludziom młodym. Szczególnie gdy narażeni są na przeciążenie mięśni  w odcinku lędźwiowym i szyjnym w wyniku uciążliwej pracy bądź niezbyt sprzyjającej pozycji. Skuteczną formą uśnieżenia tego typu dolegliwości są plastry rozgrzewające. Działają o wiele szybciej od przeciwbólowych środków i nie obciążają wątroby.

Rodzaje plastrów rozgrzewających

Skład oraz rodzaj plastra wpływa zasadniczo na właściwości rozgrzewające. Wśród nich dostępne są:

• plastry hydrożelowe,
  • plastry suche.

Bez względu na wybór plastrów, należy pamiętać, że wszystkie są bardzo skuteczne i przynoszą ulgę na bardzo długo. Są cieliste i niemal niewidoczne dla oka. Ukoją ból pleców, mięśni oraz stawów. Jedyna różnica między nimi to forma opatrunku. Plastry rozgrzewające hydrożelowe pozwalają oddychać skórze. Ponadto dużo łatwiej też się je przykleja oraz odkleja.

Plastry rozgrzewające - na jakie dolegliwości je stosować?

W wyniku przeciążenia mięśni oraz odczuwania promieniującego i przeszywającego bólu kręgosłupa warto sięgnąć po plastry rozgrzewające na plecy dostępne, chociażby tutaj. Działają one szybko i niebywale skutecznie. Plaster powinien być zawsze przyklejony w miejscu odczuwania bólu. Wówczas skóra natychmiast rozgrzewa się i dochodzi do rozszerzenia naczyń krwionośnych. Dzięki temu obniża się napięcie mięśniowe oraz szybko następuje złagodzenie bólu. Rewelacyjny w uśnieżeniu bólów przewlekłych jest plaster z kapsaicyną. Jednak należy wykazać szczególną ostrożność w jego stosowaniu. Jego intensywny oraz pobudzający zapach kamfory, pieprzu i papryczki chili może okazać się trudny do zniesienia. Opatrunki z wyciągu z kasztanowca są również bardzo skuteczne w dolegliwościach reumatycznych. Plastry mają duże zastosowanie w walce z przeziębieniem. Naklejenie ich na noc i wydzielanie w trakcie snu olejów eterycznych bądź kamfory spowoduje udrożnienie dróg oddechowych.

plastry rozgrzewające

Magiczna moc malutkich plastrów wygrzewających

Wiele osób w okresie srogiej zimy odczuwa problem zimnych stóp. Dotyczy to zarówno osoby pracujące w trudnych warunkach atmosferycznych, jak i pasjonatów zimowych wypraw w góry. Można temu zaradzić poprzez plastry wygrzewające. Niewielki opatrunek przyklejany jest bezpośrednio na stopę bądź skarpetkę. Przy bardzo niskich temperaturach to właśnie kończyny najbardziej narażone są na wszelkie odmrożenia. Aby, temu zapobiec warto zaopatrzyć się w tego typu plastry i sprawdzić ich niezawodne działanie.