Veraderm to specjalistyczny żel przeznaczony do leczenia blizn. W składzie zawiera przede wszystkim polisyloksany oraz substancje pomocnicze. Polecany do miejscowego leczenia blizn przerostowych lub keloidów, powstałych w wyniku otarć, skaleczeń czy też poparzeń. Pomocny także w leczeniu zmian potrądzikowych czy rozstępów.

Veraderm- działanie

Żel tworzy na powierzchni rany silikonową, nieprzepuszczającą wody powłokę. Elastyczna i niewidoczna warstwa utrzymuje właściwe nawilżenie rany, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Regularne stosowanie wpływa na skuteczne zmniejszenie i rozjaśnienie blizny.

Sposób użycia

Veraderm żel na blizny należy stosować dwa razy dziennie. Substancję nałożyć na leczony obszar skóry, po czym wmasować przez około minutę. Po zaschnięciu żel tworzy matową, ochronną powłokę, którą  można zakamuflować za pomocą pudru czy podkładu. Produkt można stosować na wszystkie ruchome partie twarzy i ciała.

Wskazówki

Substancję można bezpiecznie stosować u osób dorosłych i dzieci powyżej 1 roku  życia. Należy jednak stosować się do pewnych wskazówek:

• Należy unikać kontaktu leku z oczami i śluzówką,
  • Nie należy nakładać leku na otwarte lub zainfekowane rany,
  • Po chirurgicznym leczeniu, można stosować żel nie wcześniej niż 3 tygodnie po usunięciu szwów,
  • Należy przechowywać produkt w temperaturze pokojowej,
  • Należy chronić przed dziećmi.

Przed użyciem leku koniecznie należy zapoznać się z ulotką dołączoną do opakowania lub skontaktować się z lekarzem czy farmaceutą.

W ostatnich latach bóle stawów stały się jednym z najczęściej występujących schorzeń szczególnie jest to zauważalne u ludzi w średnim wieku . Z pewnością duży wpływ ma na to siedzący tryb życia .

Nieleczone dolegliwości stawowe mogą doprowadzić do różnego rodzaju powikłań , z których najpoważniejsze mogą doprowadzić nawet do braku ruchomości kończyny .Bardzo często pojawiają się one w związku z różnymi chorobami .

Przyczyn dolegliwości bólowych jest bardzo dużo .

Do najczęściej spotykanych należą :

• bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa
  • bóle stawu kolanowego
  • bóle stawu biodrowego

U ludzi w podeszłym wieku główną przyczyną dolegliwości bólowych narządu ruchu jest artroza inaczej choroba zwyrodnieniowa stawów .

Leczenie :

We wczesnych etapach leczenia choroby zwyrodnieniowej najczęściej stosuje się leczenie farmakologiczne  preparatami  z grupy NLPZ .

Jednym z dobrze tolerowanych leków jest DICLOFENAC (  pochodna kwasu fenylooctowego ) ,który wykazuje silne działanie przeciwbólowe oraz przeciwzapalne.

Na rynku występuje bardzo dużo preparatów z diclofenaciem , mogą to być kapsułki bądź tabletki w różnych dawkach 200 mg , 400 mg albo  600 mg oraz preparaty stosowane miejscowo w postaci żelu .

*DICLOFENAC jest przeciwskazany u osób posiadających czynną chorobę wrzodową żołądka bądź dwunastnicy ,przy niewydolności serca nerek , wątroby lub serca.

Nie powinno się go  stosować u kobiet w ciąży szczególnie w czasie trzeciego trymestru oraz karmiących  piersią . Zobacz: https://www.aptekagalen.pl/diclofenac-10mg-g-zel-60g-apteo-med