Obrzęk nóg, jak skutecznie leczyć tą dolegliwość?

Zastanawiasz się dlaczego masz opuchnięte nogi i palce? Źródła tego typu problemu nie można wskazać bez od razu, przyczyn może być wiele. Wiadomym jest, że obrzękom kończyn sprzyja nasz tryb życia, mało snu, picie dużej ilości alkoholu, spożywanie przesolonych produktów, mało ruchu i częste przebywanie w pozycji siedzącej. Obrzęki są pierwszym niepokojącym sygnałem, że coś jest nie tak. Rośnie nam ciśnienie krwi, a woda jest wypychana z naczyń krwionośnych, nogi stają się opuchnięte. Za obrzęk naszych kończyn mogą również odpowiadać zaburzenia krążenia, zarówno krwi jak i limfatycznego. Po jakie leki na obrzęki nóg sięgnąć, czy lepsze będą maści, toniki rozgrzewające, tabletki, a może spray'e . Na pewno skuteczne tabletki na ból nóg mogą zdziałać cuda, jednak gdy problem pojawia się notorycznie to musimy szukać przyczyny.

Najlepsza maść na stłuczenia

W przypadku bolesnej opuchlizny najlepsza maść na obrzęki nóg to takie które posiadają czynną substancję w swoim składzie. Do takiej aktywnej substancji możemy zaliczyć octanowianian glinu, znajduje się on w większość najpopularniejszych modeli. Taka maść na opuchliznę nóg ma działanie łagodzące. Maść na obrzęki nóg przenika w głąb skóry uśmierza ból, redukuje jednocześnie opuchliznę.

W pierwszej fazie problemów z nogami warto wspomagać się sięgając po maść. W przypadku sporadycznych dolegliwości  zastosowanie odpowiedniej maści może zdziałać cuda i skutecznie wyleczyć z naszych problemów. Dodatkowo po maści można obolałe miejsce obłożyć dodatkowo kompresem lub nanieść spray chłodzący, ważne żeby zawierał w swoim składzie mentol.

Gdy objawy ustąpiły warto pójść za ciosem i pielęgnować wrażliwe miejsca z wykorzystaniem maści lub żelów regenerujących i odbudowujących ścianki naczyń. Plastry rozgrzewające również nadają się jako element leczniczy.

Leki na obrzęki nóg bez recepty

Obrzęk nóg występuje również sporadycznie po intensywnych treningach, częściej zmagają się z nim osoby, które dużo stoją w miejscu. W jednym i drugim wypadku nie możemy ignorować dolegliwości i za w czasu podjąć próby leczenia, gdyż przypadki nieleczone mogą doprowadzić np. do zapalenia żył. Leki na obrzęki nóg bez recepty pomagają nie tylko zniwelować dolegliwości ale również wspierają regenerację (można je znaleźć online m.in. na https://www.nowafarmacja.pl/leki-zel-na-zylaki). Warto stosować tabletki na ból nóg m.in. w przypadku:

• gdy tylko pojawią się stany zapalne, obrzęki lub zapalenia kończyn,
  • leczenia żył kończyn dolnych i ich schorzeń wynikających z problemów z układem krążenia,
  • innych obrzęków wynikających z urazów.

Skuteczny lek na obrzęki nóg działa kilkuzdaniowo,  w pierwszej kolejności minimalizuje dolegliwości bólowe, dodatkowo usuwa uczucie dyskomfortu i zmniejsza obrzęk czy opuchliznę.