Czy znasz skuteczny sposób na migrenę i chroniczne zmęczenie? Poznaj tlenoterapię!

Choć bóle migrenowe i chroniczne zmęczenie mogą mieć różnorakie podłoże, obie dolegliwości skutecznie uprzykrzają życie. Aparat tlenowy jest rozwiązaniem w obu przypadkach. Dotlenienie organizmu przyniesie ulgę i pomoże w powrocie do zdrowia. Pierwsze dolegliwości zmniejszają komfort życia, a ostre stadium może w znacznym stopniu zakłócić funkcjonowanie. Dbając o zdrowie, warto zacząć stosować koncentrator tlenu już od pierwszych objawów.

Koncentrator tlenu przenośny czy aparat tlenowy domowy?

Urządzenie medyczne pomoże dotlenić komórki organizmu, przez co naczynia zostaną obkurczone, a ból uśnieżony. To, jaki sprzęt wybrać zależy od naszych potrzeb. Aparat tlenowy możemy dostać w wersji stacjonarnej o większych gabarytach lub jako urządzenie przenośne. Wersja podróżna umożliwia zasilanie przy mocy napięcia elektrycznego, poprzez baterie lub podłączenie do gniazdka samochodowego. Aparaty są znakomitym środkiem prewencji skutków przewlekłego stresu, niedoboru snu, niewłaściwej diety. Kompaktowe urządzenia można zabrać w podróż służbową, na której spodziewamy się okresu wytężonej pracy.

Koncentrator tlenu dla kogo?

aparat tlenowy

Zespół chronicznego zmęczenia dotyka głównie kobiet w średnim wieku. Diagnozuje się go po 6. miesiącach zmęczenia. Mogą towarzyszyć mu bóle mięśniowe, nawracające infekcje. Przy obniżeniu samopoczucia należy stosować koncentratory tlenu już przy pierwszych oznakach. Przy innych stanach chorobowych takich jak: alergie, stany podgorączkowe, zastosowanie urządzenia medycznego skróci czas powrotu do zdrowia i złagodzi objawy.

Aparat tlenowy dotlenia komórki organizmu, wpływając na ogólny stan organizmu, który odpowiedzialny jest za całokształt zdrowia fizycznego i psychicznego. Koncentrator oprócz zastosowania przy chorobach układu krążenia, oddechowego i naczyniowego, pomoże zapobiec powstawaniu poważniejszych stanów. Jest urządzeniem, które warto mieć i stosować w domu.