Olej CBD 5% – zbawienie dla zdrowia

Olej CBD 5% jest ekstraktem z kwiatów konopi, a konkretnie ze specjalnej odmiany, która charakteryzuje się wysokim stężeniem CBD i śladowymi ilościami THC. Dzięki temu olejek ma wiele korzystnych dla zdrowia właściwości, a przy tym nie działa psychoaktywnie i jest legalny. Jest to najpopularniejsza i najbezpieczniejsza forma przyjmowania tej substancji. Dodatkowo olej można łatwo dawkować i dostosowywać ilość do własnych potrzeb.

Właściwości terapeutyczne oleju CBD 5%

Olej konopny może mieć różne stężenie i dla osób, które dopiero poznają jego działanie, poleca się olej CBD 5% marki Hempking - jest to optymalna ilość, po której można odczuć pozytywne działanie i sprawdzić jak zareaguje organizm. Spektrum działania CBD jest bardzo szerokie, regularne stosowanie może zwiększyć komfort życia i poprawić zdrowie psychiczne.

CBD 5% można stosować między innymi na:

• Choroby nerwowe i psychiczne - wycisza układ nerwowy, odpręża, a nawet regeneruje zniszczone komórki nerwowe.
  • Nowotwory - atakuje i niszczy komórki nowotworowe, hamuje ich rozwój.
  • Stany zapalne - hamuje proces zapalny i zapobiega powstawaniu nowych.
  • Różnego rodzaju bóle - łagodzi lub nawet likwiduje ból, polecany jest nawet na silne migreny.
  • Uzależnienia - łagodzi syndrom odstawienia i wspomaga cały proces.
  • Alergie - łagodzi, a nawet likwiduje objawy alergii.
olej cbd 5%

Jak stosować olejek o stężeniu 5%?

Olejek konopny 5% wchłania się najefektywniej przez błony śluzowe jamy ustnej, więc zaleca się aplikacje kropli pod język. Ilość kropel, jaką należy przyjmować, różni się w zależności od preparatu i z reguły zapisana jest na opakowaniu. Dawka zależy też od masy ciała i metabolizmu, dlatego po zażyciu powinno się uważnie obserwować organizm i na tej podstawie zwiększać lub zmniejszać ilość oleju. Aby sprawdzić, czy CBD działa pozytywnie na organizm, należy przyjmować go regularnie przez przynajmniej tydzień.