Najlepszy środek na ból zatok?

Problem z zatokami, choć jest bardzo kłopotliwy i pogarszający codzienne funkcjonowanie, jest też przypadłością często mocno bagatelizowaną. A przecież zaniedbanie zatok, to ryzyko nawet ropienia mózgu, czy zapalenie opon mózgowych. Jak zatem sobie poradzić z zatokami?

Działania doraźne

Na wstępnie warto zauważyć, że nie każdy ból zatok to powód do paniki. Często bowiem jest on wynikiem, po prostu zwykłego przeziębia. W takim wypadku zupełnie wystarczające będzie zastosowanie Ibupromu zatoki.
Ibuprom zatoki ma właściwości przeciwzapalne, a także zmniejszające ukrwienie błony naczyniowej w górnych drogach oddechowych. Dzięki jego zażywaniu możliwe jest zatem skutecznie zmniejszenie poziomu bólu zatok, lecz także na wczesnym etapie poradzenie sobie z ich zapaleniem.

Działania lecznicze

Jeśli jednak problem jest długotrwały, a stosowanie Ibupromu na zatoki nie przynosi pożądanych rezultatów, konieczne będzie wybranie się do lekarza specjalisty, u którego otrzyma się poważniejsze leczenie. Najprawdopodobniej w takim wypadku zastosowane zostanie leczenie antybiotykowe oraz oczywiście płukanie zatok. Jest to zabieg dosyć nieprzyjemny, jednak charakteryzujący się ogromną skutecznością działania. Już po jednym taki płukaniu pacjent bardzo często doznaje ogromnej ulgi. Nie tylko w zakresie zmniejszenia poziomu bólu, lecz także pozostałych dolegliwości towarzyszach zapaleniu zatok, jakich jak zapchanego nosa, ściekającej wydzieliny czy też silnej gorączki.